Reklamace konzole a příslušenství (Microsoft)
Moc lidí neví, že co se týče příslušenství a konzole je možnost reklamovat přímo u výrobce (KONZOLE 3 ROKY , PŘÍSLUŠENSTVÍ 1-2 ROKY)
Jsou 2 možnosti Volat/Elektronicky první kde začít je ZDE http://support.xbox.com/cs-CZ/contact-us
Přihlaste se na svůj XBOX účet a vyberte způsob kontaktování
U požadavku na zpětné volání je jak čeština tak slovenština jen je zapotřebí vyplnit znovu: Jméno, GamerTag, mobilní číslo – Linka je bezplatná
Pokud nechcete čekat na zpětný kontakt můžete zavolat samy jen je hovor zpoplatněný
239 000 459 – pro zavolání z mobilních telefonů
800 142 365 – pro zavolání z pevných linek
Další možnost jak reklamovat (elektronicky)
1. Přihlaste se vašimi údaji na:
https://myservice.xbox.com/cs-CZ/Pages/Welcome.aspx nebo
https://myservice.xbox.com/sk-sk/Pages/Welcome.aspx
Bude zapotřebí vyplnit údaje jako je výrobné číslo konzole. Sériové číslo najdete na štítku na spodní straně konzole anebo přímo v konzoli SYSTÉM > KONZOLE INFO a UPDATY
http://support.xbox.com/cs-CZ/xbox-one/warranties-and-repair/find-xbox-one-kinect-serial-number
2. Po registraci můžeme pokračovat Reklamací
Klikněte na „Nahradit příslušenství“ následně zvolíme s čím máme problém tzn.: Kinekt/Gamepad/Konzole „další“ pak už jen podrobnosti jako barva, kontaktní údaje.
Následně se zobrazí stránka kde uvidíte či vám reklamaci uznají nebo ne.
Následně zašlete a od vyzvednutí balíčků vám do dvou týdnů z PPL/DHL příjde nový zařízení.
Žádné komentáře:
Okomentovat